Dažniausiai užduodami klausimai (DUK)


Kur man atvažiuoti užsisakius paslaugą „Parkavimas keliaujantiems“?
Mūsų darbuotojas lauks Jūsų atvykstant prie Tarptautinio Vilniaus oro uosto (15 metrų iki oro uosto įėjimo). Čia pasirašysite automobilio priėmimo-perdavimo aktą, bei perduosite automobilį mūsų darbuotojui.





Kiek užtrunka automobilio perdavimo procedūra?
Automobilio perdavimo metu užpildomas automobilio priėmimo-perdavimo aktas, kuriame darbuotojas pažymi Jūsų automobilio ridą, degalų bako likutį ir išorinius automobilio sugadinimus (jei tokių yra). Procedūra užtrunka apie penkias minutes.




Kada pristatysite mano automobilį atgal į oro uostą?
Rezervacijos paraiškoje prašome nurodyti grįžimo skrydžio numerį. Taip sistema matys realų Jūsų grįžimo laiką ir praėjus 10 min. po Jūsų lėktuvo nusileidimo, automobilis bus pristatytas atgal į oro uostą.




Ar automobilių stovėjimo aikštelė yra saugoma?
Taip, automobilių stovėjimo aikštelę 24 val. per parą saugo saugos tarnyba. Taip pat aikštelėje yra įgyvendinti kiti techninės apsaugos sprendimai, kurie užtikrina Jūsų automobilio saugumą.




Ar automobilių stovėjimo aikštelė yra toli nuo oro uosto?
Automobilių stovėjimo aikštelė nutolusi nuo Tarptautinio Vilniaus oro uosto maždaug 5 km atstumu.




Kokie yra apmokėjimo už paslaugą „Parkavimas keliaujantiems“ būdai?
Už paslaugas galima sumokėti naudojantis elektronine bankininkyste: SEB bankas, DNB bankas, Swedbank, Šiaulių bankas, Nordea, Citadele, Medicinos bankas, Danske bank.




Kaip gauti sąskaitą-faktūrą?
Pildant rezervacijos duomenis, reikėtų pasirinkti skiltį „Juridinis asmuo (reikalinga sąskaita faktūra)“ ir pateikti juridinio asmens rekvizitus. Atsiėmus automobilį, sąskaita faktūra bus išsiųsta rezervacijos metu nurodytu elektroninio pašto adresu.




Ką daryti jeigu lėktuvas vėluoja?
Jeigu Jūsų skrydis vėluoja, tai Jums nieko daryti nereikia. Sistema automatiškai seka Jūsų skrydžio laiką ir jeigu lėktuvo vėlavimas yra iki 12 valandų, tuomet už papildomai prastovėtą laiką Jums papildomai mokėti nieko nereikės.




Ką daryti jeigu negavau patvirtinimo laiško?
Negavus rezervacijos patvirtinimo laiško, prašytumėme patikrinti „Šlamštas“ (ang. SPAM) aplanką. Jei patvirtinimo laiško neradote ir šiame aplanke, prašytumėme susisiekti el. paštu info@valetparking.lt arba telefonu +370 611 10543.