Dažniausiai užduodami klausimai (DUK)


Kur man atvažiuoti užsisakius paslaugą „Parkavimas keliaujantiems“?
Užsisakius mūsų parkavimo paslauga, turėsite atvykti į Valet Parking aikštelę, esančią adresu Dariaus ir Girėno g. 71, Vilnius.





Ar automobilių stovėjimo aikštelė yra saugoma?
Ne, bet yra stebima vaizdo kameromis 24/7.




Ar automobilių stovėjimo aikštelė yra toli nuo oro uosto?
Automobilių stovėjimo aikštelė nutolusi nuo Tarptautinio Vilniaus oro uosto maždaug 400m atstumu.




Kokie yra apmokėjimo už paslaugą „Parkavimas keliaujantiems“ būdai?
Už paslaugas galima sumokėti naudojantis elektronine bankininkyste: SEB bankas, DNB bankas, Swedbank, Šiaulių bankas, Nordea, Citadele, Medicinos bankas, Danske bank. Taip pat, galite atsiskaityti vietoje banko mokėjimo kortele.




Kaip gauti sąskaitą-faktūrą?
Pildant rezervacijos duomenis, reikėtų pasirinkti skiltį „Juridinis asmuo (reikalinga sąskaita faktūra)“ ir pateikti juridinio asmens rekvizitus. Atsiėmus automobilį, sąskaita faktūra bus išsiųsta rezervacijos metu nurodytu elektroninio pašto adresu.




Ką daryti jeigu lėktuvas vėluoja?
Jeigu Jūsų skrydis vėluoja iki 6 valandų, tuomet už papildomai prastovėtą laiką Jums papildomai mokėti nieko nereikės.




Ką daryti jeigu negavau patvirtinimo laiško?
Negavus rezervacijos patvirtinimo laiško, prašytumėme patikrinti „Šlamštas“ (ang. SPAM) aplanką. Jei patvirtinimo laiško neradote ir šiame aplanke, prašytumėme susisiekti el. paštu info@valetparking.lt arba telefonu +370 647 31105.